از برچسب های وردپرس بهترین نتیجه را کسب کنید
نوشته شده توسط : محسن راد

از برچسب های وردپرس بهترین نتیجه را کسب کنید

توانید تصمیم بگیرید که از استفاده از برچسب ها در پست های خود استفاده نکنید ، بیشتر افراد در WordPress پست های خود را با حداقل یک کلمه نشان می دهند که بیشترین مربوط به مقاله ای است که در آن نوشته اند.

مشکلی که در مورد برچسب ها وجود دارد این است که اکثر وبلاگ نویسان که بلاگ های خود را شروع کرده اند ، از آنها به درستی استفاده نمی کنند. بعضی از آنها جعبه متن تگ را فقط برای بهتر شدن پست خود پر می کنند ، در حالی که موارد دیگر به اضافه کردن برچسب های بی ربط و افزایش بیش از حد جعبه متن ادامه می دهند. مانند اکثر چیزهای زندگی ، شما باید معتدل باشید. پیشنهاد می کنیم در هر پست 2-3 برچسب اضافه کنید و همچنین حداقل تعداد منحصر به فرد را حفظ کنید. از آنجایی که وردپرس برای هر برچسب یک صفحه اضافی ایجاد می کند ، شما نمی خواهید اطلاعات غیر ضروری را در بانک اطلاعات خود پر کنید.

در این راهنما ، ما قصد داریم به شما نشان دهیم:

نحوه اضافه کردن خودکار برچسب ها در وردپرس
چگونه می توان تعداد برچسب ها را در هر پست محدود کرد
چگونه می توان تعداد برچسب ها را در ویجت Tag Cloud محدود کرد
نحوه اضافه کردن خودکار برچسب ها در وردپرس
اگر در مورد برچسب زدن به پست های خود جدی هستید ، از قبل می دانید که حتی می توانید با انتخاب برچسب های مناسب ، چندین دقیقه گرانبها را نیز در هر پست از دست دهید. اما اگر به شما بگوییم که می توانید به طور خودکار برچسب ها را در پست های وردپرس خود اضافه کنید؟

درج برچسب هوشمند
قیمت: رایگان
درج برچسب هوشمند
همانطور که از قبل مشاهده کردید ، اضافه کردن خودکار برچسب ها با کمک افزونه رایگان قابل انجام است. دیگر لازم نیست فایل ها را تغییر دهید یا کد بنویسید زیرا Smart Tag Insert کار را برای شما انجام می دهد. این افزونه به جای اینکه در مورد برچسب ها برای هر پستی که می نویسید وقت خود را از دست دهید ، به شما امکان می دهد تا موارد را از طریق یک رابط کاربری دوستانه تنظیم کنید. این افزونه چندین برچسب پیدا می کند که برای ارسال های شما بهترین هستند ، و در صورت نیاز می توانید از آنها استفاده کنید یا تغییر دهید.

لیستی از برچسب ها ایجاد کنید
بعد از نصب و فعال سازی افزونه ، اولین کاری که می خواهید انجام دهید ایجاد لیستی از برچسب ها است . Smart Tag Insert از این لیست در آینده استفاده می کند. افزونه تمام برچسب هایی را که شما ذکر کرده اید اسکن می کند تا بتواند مناسب ترین موارد را برای مقالات شما پیدا کند.

می توانید از کلمات یا کل عبارات استفاده کنید. برای نوشتن یک برچسب دیگر ، به سادگی فاصله ای بین کلمات اضافه کنید.

انواع ارسال مجاز
این افزونه به جای اضافه کردن خودکار برچسب ها به هر نوع پست ، به شما امکان می دهد نوع (های) ارسال شده را با آن انتخاب کنید. این بدان معناست که می توانید به عنوان مثال فقط پست ها ، صفحات یا نسخه های مختلف را انتخاب کنید خبر خوب این است که این افزونه همه انواع پست های سفارشی شما را به رسمیت می شناسد تا بتوانید انتخاب کنید که با آنها کار کنید.

برچسب های هوشمند تنظیمات را وارد کنید
نقش های کاربر مجاز به اضافه کردن برچسب های سفارشی جدید است
این گزینه به شما امکان می دهد نقش های کاربر را انتخاب کنید که بتوانید برچسب های دلخواه را از ویجت برچسب ها اضافه کنید. به عنوان مثال ، اگر جعبه کنار نویسندگان را بررسی کنید ، فقط آنها می توانند هنگام نوشتن مقالات ایده های جدیدی را ارائه دهند. سایر کاربران نمی توانند ویجت برچسب ها را ببینند.

برچسب ها را به صورت خودکار به پست های قدیمی اضافه کنید
همه موارد ذکر شده در بالا برای پست های آینده شما کار می کند. در بیشتر موارد ، شما قبل از نصب این افزونه ، برخی از پست های منتشر شده را خواهید داشت. اما نیازی به نگرانی شما نیست زیرا Smart Tag Insert شما را با آخرین گزینه پوشش داده است ، بنابراین می توانید زمان بیشتری را برای تبلیغ مطالب و کسب درآمد با سایت خود اختصاص دهید.

با اختصاص خودکار برچسب ها به انواع پست های خاص در #WordPress می توانید در زمان های مهم صرفه جویی کنید و روی موارد مهم دیگری کار کنید
برای صدای جیر جیر کلیک کنید برای صدای جیر جیر کلیک کنید
با یک کلیک یک دکمه ، می توانید به طور خودکار مناسب ترین برچسب ها را به همه پست های قدیمی خود اضافه کنید. دکمه اول تعداد مشخصی از برچسب ها را به انواع پست انتخاب شده اضافه می کند ، در حالی که دکمه دیگر تمام برچسب های قدیمی را حذف کرده و آنها را با موارد جدید جایگزین می کند. قبل از زدن دکمه ، باید بدانید که این گزینه غیر قابل برگشت است بنابراین مطمئن شوید که می دانید چه کاری انجام می دهید و قبل از اعمال تغییرات ، نسخه پشتیبان تهیه کنید.

اگرچه برای راه اندازی افزونه مدتی طول می کشد ، اما در آینده خود را مدتی صرفه جویی می کنید. این افزونه از برچسب های شما مراقبت خواهد کرد و شما قادر خواهید بود به آرامش و فکر کردن در مورد ایجاد محتوا بپردازید. آیا افزونه Smart Tag Insert را امتحان کرده اید؟ چگونه آن را دوست دارید؟

چگونه می توان تعداد برچسب ها را در هر پست محدود کرد
هنگامی که به تنهایی کار می کنید ، احتمالاً نیازی به استفاده از توابع و افزونه ها ندارید تا بتوانید بیش از حد در ارسال مطالب زیاد یا نوشتن برچسب ها در پست های خود محدود شوید. اگر وبلاگ شخصی یا وب سایت ساده ای داشته باشید که بتوانید خودتان آنرا حفظ کنید ، احتمالاً این مورد است.

اما اگر بیش از چند نویسنده در وب سایت وردپرس خود مشغول نوشتن هستید ، شانس وجود ندارد که همه آنها همیشه به قوانینی که ایجاد کرده اید مراقبت کنند.

اگرچه بعضی اوقات برچسب های بیشتر گزینه های بهتری نسبت به داشتن تنها یک یا هیچ کدام هستند ، اما تعداد زیادی از برچسب ها نیز چیز خوبی برای سایت شما نخواهد بود. قرار دادن برچسب های بیش از حد در یک پست دیر یا زود هدف خود را از دست می دهد. بنابراین اگر مجبورید نویسندگان خود را به چند برچسب محدود کنید ، می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. البته افزونه ای برای آن وجود دارد و نصب و راه اندازی آن رایگان و آسان است.

برچسب WP Limit
قیمت: رایگان

8 واقعیت ناشناخته WordPress.com ممکن است متناسب با وبلاگ نویسان جدی نباشد





:: بازدید از این مطلب : 748
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: